Prezident qaror va farmonlari 6-05-2023, 10:45

DAVLAT XIZMATLARI KO‘RSATISH MILLIY TIZIMINI JADAL RIVOJLANTIRISH BO‘YICHA QO‘SHIMCHA CHORA-TADBIRLAR TO‘G‘RISIDA

Mamlakatimizda so‘nggi yillarda aholiga davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi izchil va tizimli isloh qilinmoqda hamda takomillashtirilmoqda. Har bir tumanda (shaharda) Davlat xizmatlari markazlari tashkil etildi va 2019-yil davomida ular tomonidan 13 mln.ga yaqin xizmatlar ko‘rsatildi. 

Bugungi kunda ayrim hududlarda ko‘rsatilayotgan davlat xizmatlari soni 130 taga yetdi, mijozlar soni esa kuniga 300 dan 1,5 minggacha odamni tashkil etmoqda.

Shu bilan birga, davlat xizmatlaridan foydalanish uchun murojaat etuvchi aholi va tadbirkorlik subyektlarining soni doimiy ravishda o‘sib borishi mazkur sohani takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha choralar ko‘rilishini talab etmoqda.

Aholiga qulay shart-sharoitlar yaratish hamda davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimiga zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish davom ettirilishini ta’minlash maqsadida:

   Oldingi tahrirga qarang.

   (1-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   [OKOZ:

1.09.00.00.00 Tadbirkorlik va xo‘jalik faoliyati / 09.01.00.00 Tadbirkorlik to‘g‘risidagi qonunchilik / 09.01.02.00 Tadbirkorlik subyektlari. Tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatga olish]

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi va O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligining Tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va hisobga qo‘yishning avtomatlashtirilgan tizimini Agentlikka o‘tkazish to‘g‘risidagi taklifi ma’qullansin.

   Oldingi tahrirga qarang.

3. Adliya vazirligiga Tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va hisobga qo‘yishning avtomatlashtirilgan tizimini yuritish va texnik qo‘llab-quvvatlash hamda uni Yuridik shaxslarning markaziy ma’lumotlar bazasi bilan integratsiya qilish va idoralararo elektron hamkorlikni bepul ta’minlash bo‘yicha qo‘shimcha vazifalar yuklatilsin. 

   (3-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   [OKOZ:

1.02.00.00.00 Davlat boshqaruvi asoslari / 02.08.00.00 Iqtisodiyot, ijtimoiy-madaniy qurilish sohasidagi davlat boshqaruvining umumiy masalalari / 02.08.06.00 Ma’muriy tartib-taomillar / 02.08.06.04 Davlat xizmatlarini ko‘rsatish]

4. Quyidagilar:

2020-yil 1-apreldan Toshkent shahrida faqat Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali hamda davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlarining rasmiy veb-saytlari orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari ro‘yxati 1-ilovaga muvofiq;

Davlat xizmatlari ko‘rsatishda qo‘llaniladigan elektron ma’lumotlar bazalarini shakllantirish uchun mashinada o‘qiladigan formatda raqamlashtirilishi lozim bo‘lgan ma’lumotlar ro‘yxati 2-ilovaga muvofiq; 

Davlat xizmatlari markazlari orqali ko‘rsatiladigan Davlat xizmatlarini ko‘rsatishni takomillashtirish bo‘yicha “Yo‘l xaritasi” 3-ilovaga muvofiq tasdiqlansin. 

   [OKOZ:

1.12.00.00.00 Axborot va axborotlashtirish / 12.03.00.00 Axborot resurslari. Axborot resurslaridan foydalanish / 12.03.02.00 Axborotni hujjatlashtirish. Elektron hujjat aylanishi / 12.03.02.01 Elektron hujjat aylanishi]

5. Mazkur Farmonning 2-ilovasida ko‘rsatilgan vazirlik va idoralar rahbarlari zimmasiga elektron ma’lumot bazalarini o‘z vaqtida va sifatli shakllantirish hamda ma’lumotlarni raqamlashtirish yuzasidan shaxsiy javobgarlik yuklansin.

6. O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi, Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha respublika kengashi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklarining shaharlar, shaharchalar, qishloqlar va ovullardagi mahallalarda (keyingi o‘rinlarda — mahallalar) yuridik shaxs tashkil etmagan holda Davlat xizmatlari markazlari filiallarini (keyingi o‘rinlarda — Filiallar) bosqichma-bosqich tashkil etish to‘g‘risidagi taklifiga rozilik berilsin. 

7. Quyidagilar Filiallarning asosiy vazifalari etib belgilansin:

jismoniy va yuridik shaxslarga keng qamrovli, shu jumladan mobil (sayyor) davlat xizmatlarini ko‘rsatish;

fuqarolarning elektron davlat xizmatlaridan foydalanish madaniyatini oshirish, Yagona interaktiv davlat xizmatlari portalidan foydalanishning boshlang‘ich ko‘nikmalari bo‘yicha maslahatlar berish;

tegishli hudud aholisini ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari haqida muntazam xabardor qilib borish.

8. Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha respublika kengashining Filiallarni mahallalarning fuqarolar yig‘inlari binolarida bepul foydalanish huquqi asosida joylashtirish to‘g‘risidagi taklifi qabul qilinsin.

9. Belgilansinki:

   Oldingi tahrirga qarang.

Filiallar, zarur hollarda, alohida, shu jumladan davlat-xususiy sherikchilik shartlari asosida, shuningdek, adliya organlari va muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari hisobidan qurilgan binolarda joylashtirilishi mumkin; 

   (9-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

Filiallarni tashkil etish, shu jumladan xodimlarning mehnatiga haq to‘lash, ularni moddiy rag‘batlantirish va ijtimoiy himoya qilish bilan bog‘liq xarajatlar adliya organlari va muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari hisobidan, Filiallar uchun alohida binolarni mebel, tashkiliy texnika va jihozlar bilan ta’minlash esa mahalliy budjetlar va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar hisobidan qoplanadi.

   (9-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

10. O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi Adliya vazirligining buyurtmanomalari bo‘yicha Filiallarning belgilangan tartibda Internet tarmog‘iga ulanishini ta’minlasin. 

   (10-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

   (11-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

   (12-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

   [OKOZ:

1.03.00.00.00 Fuqarolik qonunchiligi / 03.11.00.00 Majburiyatlarning alohida turlari / 03.11.22.00 Sug‘urta / 03.11.22.02 Majburiy sug‘urta]

13. Sug‘urta kompaniyalariga Davlat xizmatlari markazlari egallab turgan binolarda va hududlarda transport vositalari egalarining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomalarini tuzish hamda majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha xizmatlar reklamasini joylashtirish huquqi berilsin.

14. Belgilansinki:

   Oldingi tahrirga qarang.

tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish uchun davlat boji summasining 80 foizi miqdoridagi mablag‘lar hamda Davlat xizmatlari markazlari va Filiallar orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmati uchun to‘lanadigan davlat bojlari, yig‘imlar (avtotransport vositalari oynalarining tusini o‘zgartirishga (qoraytirish)ga ruxsatnoma berish bo‘yicha davlat xizmatlari bundan mustasno) va barcha turdagi to‘lovlar summasining 18 foizi miqdoridagi mablag‘lar Adliya vazirligining Davlat xizmatlarini rivojlantirish jamg‘armasi shaxsiy hisobvarag‘iga o‘tkaziladi;

   (14-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 31-yanvardagi PF-16-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 02.02.2023-y., 06/23/16/0067-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

Yagona billing tizimi orqali davlat xizmatlari ko‘rsatilganligi uchun davlat bojlari va boshqa to‘lovlar summasining Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish jamg‘armasining elektron hukumat va raqamli iqtisodiyotni idoralararo loyihalarini moliyalashtirish bo‘yicha maxsus hisob raqamiga o‘tkaziladigan 1 foizi miqdoridagi mablag‘lar 0,5 foizga kamaytiriladi; 

   (14-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 24-iyuldagi PF-6268-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 24.07.2021-y., 06/21/6268/0700-son)

   Oldingi tahrirga qarang.

Xizmatchilarning asosiy lavozimlari va ishchilarning kasblari klassifikatori ishga qabul qilishda ta’limning minimal darajasi va ishchilarga kasbi bo‘yicha malakaviy razryadlarni belgilash qismida davlat xizmatlari markazlarida qo‘llash uchun, istisno tariqasida, tavsiyaviy xaraktyerga ega bo‘ladi. 

   (14-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

15. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi:

Agentlik bilan birgalikda 2020-yil 1-mayga qadar talab eng yuqori bo‘lgan elektron davlat xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ixtisoslashtirilgan mobil ilovaning to‘liq shakli joriy etilishi va keyinchalik tizimli asosda takomillashtirib borilishini ta’minlasin;

ikki oy muddatda xizmatdan foydalanuvchilar tomonidan elektron raqamli imzodan foydalanmasdan identifikatsiyalashning muqobil mexanizmlarini joriy qilgan holda Internet tarmog‘i orqali davlat xizmatlaridan foydalanish imkoniyatini joriy etish to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga taklif kiritsin.

16. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga 4-ilovaga muvofiq o‘zgartirishlar kiritilsin. 

17. O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda: 

2020-yil 1-aprelga qadar Davlat xizmatlari markazlari orqali ko‘rsatiladigan barcha davlat xizmatlarini tahlil qilsin va davlat xizmatlarini ko‘rsatishdagi idoralararo va ichki idoraviy tartib-taomillarni soddalashtirish bo‘yicha choralarni ko‘rsin;

Davlat xizmatlari markazlari va ularning Filiallari xodimlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini, shu jumladan, psixologiya bo‘yicha kurslardan o‘tgan holda oshirish tizimining doimiy asosda takomillashtirilishini ta’minlasin;

2020-yil 1-mayga qadar Filiallarni mahalla yoki bir nechta mahallalarning ehtiyojini, shu jumladan ulardagi aholi soni, Davlat xizmatlari markazlaridan uzoqligini tahlil qilish asosida tashkil etish bo‘yicha minimal tashkiliy-texnik talablar, shuningdek, Filiallar tomonidan ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari ro‘yxatini ishlab chiqsin va tasdiqlasin;

2021-yil 1-yanvardan boshlab davlat xizmatlarini aholi gavjum bo‘lgan va jamoat joylarida (diniy muassasalar, aeroportlar, vokzallar, metro bekatlari, savdo-ko‘ngilochar komplekslar) o‘rnatiladigan interaktiv infokiosklar orqali o‘ziga o‘zi xizmat qilish tamoyili asosida ko‘rsatish tartibini joriy etsin; 

2021-yil 1-yanvarga qadar davlat xizmatlari ko‘rsatishning minimal talablari va standartlarini nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqsin va belgilangan tartibda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritsin;

ikki oy muddatda qonun hujjatlariga mazkur Farmondan kelib chiqadigan o‘zgartirish va qo‘shimchalar to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.

18. Mazkur Farmon ijrosini nazorat qilishning quyidagi tartibi o‘rnatilsin:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti maslahatchisining o‘rinbosari U.Sh. Tashxodjayev — mazkur Farmonning sifatli, to‘liq va o‘z vaqtida ijro etilishi, mas’ul vazirlik va idoralarning faoliyatini samarali tashkil etish va muvofiqlashtirish, ular rahbarlarining ko‘rilgan choralar haqidagi har oylik hisobotlarini eshitish, aniqlangan muammo va kamchiliklarni tezkor bartaraf etishni ta’minlasin; 

O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri R.K. Davletov va O‘zbekiston Respublikasi axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vaziri Sh.M. Sadikov — Davlat xizmatlari markazlari orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlarini ko‘rsatishni takomillashtirish bo‘yicha “Yo‘l xaritasi”ning ijrosi bo‘yicha barcha zarur choralar ko‘rilishi, mazkur Farmonning o‘z vaqtida ijro etilishida mas’ul tashkilotlarga har tomonlama uslubiy va amaliy yordam berilishini ta’minlasin, shuningdek, har chorakda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga uning amalga oshirilishi jarayoni to‘g‘risida batafsil ma’lumot taqdim etsin;

   Oldingi tahrirga qarang.

O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri R.K. Davletov — mahallalarning ehtiyojini, aholi soni va markazlardan uzoqligini inobatga olgan holda ularda filiallar tashkil etilishi va keyinchalik faoliyat yuritishi, ularning yuqori malakali kadrlar bilan to‘ldirilishi, Tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va hisobga qo‘yishning avtomatlashtirilgan tizimi uzluksiz ishlashi va doimiy takomillashtirib borilishi, Vazirlik tizimi uchun kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirishning zamonaviy standartlari joriy etilishini ta’minlasin.

   (18-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 20-apreldagi PF-113-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son)

mas’ul vazirlik va idoralar rahbarlari — idoraviy axborot tizimlari o‘z vaqtida va sifatli ishlab chiqilishi, ularning davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilinishi, shuningdek, davlat xizmatlari ko‘rsatilishi uchun ma’lumotlar raqamlashtirilishini ta’minlasin;

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari — axborot tizimlari o‘z vaqtida va sifatli ishlab chiqilishi, ularning davlat xizmatlarini ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilinishini ta’minlasin, shuningdek, filiallarni tashkil etish va ularning samarali faoliyat yuritishida yordam ko‘rsatsin. 

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. MIRZIYOYEV

Toshkent sh.,

2020-yil 31-yanvar,

PF-5930-son

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 31-yanvardagi PF-5930-son Farmoniga
 
1-ILOVA 

2020-yil 1-apreldan Toshkent shahrida faqat Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali hamda davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlarining rasmiy veb-saytlari orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari 

RO‘YXATI 

   Oldingi tahrirga qarang.

T/r

Davlat xizmatining nomlanishi

1.

O‘zbekiston Respublikasining Qizil kitobiga kiritilmagan yovvoyi o‘simliklar va ularning qismlarini olib kirish va olib chiqishga ruxsatnoma

2.

O‘zbekiston Respublikasining Qizil kitobiga kiritilmagan yovvoyi hayvonlar, ularning qismlari, hayot faoliyati mahsulotlari, zoologiya kolleksiyalari, trofeylar, tulumlarni olib kirish va olib chiqishga ruxsatnoma

3.

O‘zbekiston Respublikasining Qizil kitobiga kiritilmagan yovvoyi hayvonlarni saqlash va ko‘paytirish bo‘yicha pitomnikni, shuningdek, zoologik kolleksiyalarni hisobga qo‘yish to‘g‘risidagi guvohnoma

4.

Tadbirkorlik subyektlari yagona davlat reyestridan tadbirkorlik subyektining o‘zi to‘g‘risida ko‘chirma

5.

Tadbirkorlik subyektlari yagona davlat reyestridan ko‘chirma, maxfiy axborot bundan mustasno

6.

Tadbirkorlik subyektlari yagona davlat reyestridan so‘ralayotgan axborot va (yoki) hujjat mavjud emasligi to‘g‘risida ma’lumotnoma berish

7.

Tadbirkorlik subyektlari yagona davlat reyestridan tadbirkorlik subyektlari ro‘yxatini elektron shaklda berish, olish imkoniyati qonun hujjatlari bilan cheklangan ma’lumotlar bundan mustasno

8.

Manzil-ma’lumot axborotlarini taqdim etish

10.

Yakka tartibdagi tadbirkorning ro‘yxatdan o‘tkazilganlik to‘g‘risidagi guvohnomasini to‘xtatib turish

   (1-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 30-apreldagi PF-6218-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.04.2021-y., 06/21/6218/0398-son)

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 31-yanvardagi PF-5930-son Farmoniga
 
2-ILOVA 

   [OKOZ:

1.12.00.00.00 Axborot va axborotlashtirish / 12.03.00.00 Axborot resurslari. Axborot resurslaridan foydalanish / 12.03.03.00 Arxiv fondi. Arxivlar]

Davlat xizmatlari ko‘rsatishda qo‘llaniladigan elektron ma’lumotlar bazalarini shakllantirish uchun mashinada o‘qiladigan formatda raqamlashtirilishi lozim bo‘lgan ma’lumotlar

RO‘YXATI

T/r

Mas’ul vazirlik va idoralar

Davlat xizmatining nomlanishi

Raqamlashtirilishi lozim bo‘lgan hujjatlar soni

Ijro muddati

Moliyalashtirish manbalari

1.

O‘zbekiston Respublikasi

Bandlik
 va mehnat munosabatlari vazirligi

Ishchining bandligini tasdiqlovchi hujjatlar

(mehnat daftarchasi)

5200 000

2021-yil

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligining budjetdan tashqari mablag‘lari

2.

O‘zbekiston Respublikasi

Xalq ta’limi vazirligi

Maktab bitiruvchilarining shahodatnomalari reyestri

3000 000

2023-yil

Xalq ta’limi vazirligining budjetdan tashqari mablag‘lari
 yoki grantlar

3.

O‘zbekiston Respublikasi

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

Kollej va litseylar bitiruvchilarining shahodatnomalari reyestri

5901 400

2022-yil

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining budjetdan tashqari mablag‘lari

4.

O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi

Kadastr ishi

5600000

2021-yil

Grant
 mablag‘lari

5.

O‘zbekiston Respublikasi

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

Oliy ta’lim muassasalari bitiruvchilarining diplomlari haqida ma’lumotnoma

1316 983

2022-yil

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining budjetdan tashqari mablag‘lari
 yoki grantlar

6.

O‘zbekiston Respublikasi

Sog‘liqni saqlash vazirligi

Nogironlikni tasdiqlovchi ma’lumotnoma, shu jumladan 16 yoshgacha bo‘lgan bolalar uchun ularning nogironligini tasdiqlovchi tibbiy xulosa

135 915

2023-yil

Sog‘liqni saqlash vazirligining budjetdan tashqari mablag‘lari

7.

O‘zbekiston Respublikasi

Davlat aktivlarini boshqarish agentligi

Alohida uy (uyning bir qismi) yoki kvartirani, shu jumladan idoralarga qarashli uy-joy fondiga tegishli bo‘lgan uyni (uyning bir qismini) yoki kvartirani xususiylashtirgan fuqarolarga mulk huquqini beruvchi davlat orderi

589670

2022-yil

Davlat aktivlarini boshqarish agentligining

budjetdan tashqari mablag‘lari

Izoh. Mazkur ro‘yxatda ko‘rsatilgan hujjatlar bazasi 2020-yil 1-maydan boshlab majburiy tartibda elektron shaklda ham yuritiladi.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 31-yanvardagi PF-5930-son Farmoniga
 
3-ILOVA 

Davlat xizmatlari markazlari orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlarini ko‘rsatishni takomillashtirish bo‘yicha 

“YO‘L XARITASI”

T/r

Davlat xizmati turi

Mavjud kamchiliklar

Chora-tadbir nomi

Moliyalashtirish manbalari

Amalga oshirish muddati

I. 

O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligi 

1.

Sudlanganlik haqida ma’lumotnoma berish.

1. Davlat organlari tomonidan sudlanganlik haqida ma’lumotnomaning talab qilinishi fuqarolarga qo‘shimcha ovoragarchilik va noqulayliklar yaratmoqda.

1. Fuqarolardan sudlanganlik aqida ma’lumotnomani talab qiluvchi davlat organlari uchun mijoz oynasi (qismi)ni yaratishni inobatga olgan holda axborot tizimini takomillashtirish. 

Fuqarodan rozilik olgan holda davlat organlari tomonidan idoralararo, shu jumladan elektron hamkorlik hisobiga fuqarodan sudlanganlik haqida ma’lumotnomani talab qilish tartibini bekor qilish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

2. Raqamlashtirilgan ma’lumotlarda nomuvofiqliklar mavjudligi davlat xizmatlari ko‘rsatish muddatlari cho‘zilishiga olib keladi. 

2. Axborot tizimida ma’lumotlar nomuvofiqligini aniqlash va bartaraf etish. 

2021-yil
 1-yanvarga qadar

3. Raqamlashtirish yakunlanmaganligi davlat xizmatini avtomatlashtirilgan tartibda ko‘rsatishga to‘sqinlik qilmoqda.

3. Ma’lumotlarning raqamlashtirilishini yakunlash. 

2021-yil
 1-yanvarga qadar — 35 foiz;

2022-yil
 1-yanvarga qadar — 70 foiz;

2023-yil
 1-yanvarga qadar — 100 foiz

4. Advokat himoyasidagi shaxsning sudlanganlik to‘g‘risidagi ma’lumotnomasini olish imkoni bo‘lmaganligi uning faoliyatiga salbiy ta’sir ko‘rsatmoqda. 

4. Advokat tomonidan order taqdim etilganida unga o‘z himoyasidagi shaxsning sudlanganlik to‘g‘risidagi ma’lumotnomasini taqdim etish, shuningdek, MDH davlatlari fuqarolarida jismoniy shaxsning shaxsiy identifikatsiya raqami bo‘lganida ularga sudlanganlik to‘g‘risidagi ma’lumotnomani berishni nazarda tutuvchi qo‘shimchalarni Ma’muriy reglamentga kiritish. 

— 

2020-yil
 1-mayga qadar

2.

Manzil-ma’lumot axborotlarini taqdim etish.

1. Davlat organlari tomonidan manzil-ma’lumot axborotlarining talab qilinishi fuqarolarga qo‘shimcha ovoragarchilik va noqulayliklar yaratmoqda.

1. Manzil-ma’lumot axborotlarini taqdim etish axborot tizimini fuqarolardan manzil-ma’lumot axborotlarini talab qiluvchi davlat organlariga tizimga ulanish imkonini berish orqali takomillashtirish hisobiga davlat organlari tomonidan fuqarolardan manzil-ma’lumot axborotlarini talab qilish tartibini bekor qilish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

2. Raqamlashtirilgan ma’lumotlarda nomuvofiqliklar mavjudligi davlat xizmatlari ko‘rsatish muddatlari cho‘zilishiga olib keladi. 

2. Axborot tizimida ma’lumotlar nomuvofiqligini aniqlash va bartaraf etish. 

2021-yil
 1-yanvarga qadar

3. Raqamlashtirish yakunlanmaganligi davlat xizmatini avtomatlashtirilgan tartibda ko‘rsatishga to‘sqinlik qilmoqda.

3. Ma’lumotlarning raqamlashtirilishini yakunlash. 

2021-yil
 1-yanvarga qadar — 35 foiz;

2022-yil
 1-yanvarga qadar — 70 foiz;

2023-yil
 1-yanvarga qadar — 100 foiz

3.

Milliy haydovchilik guvohnomasini yangi namunadagi guvohnomaga almashtirish.

Milliy haydovchilik guvohnomasini Davlat xizmatlari markazlari orqali almashtirishning soddalashtirilgan tartibi 2020-yil 31-dekabrga qadar davom etadi.

2021-yil 1-yanvardan boshlab qo‘shimcha hujjatlar talab qilinuvchi (imtihon varag‘i, tibbiy ma’lumotnoma va boshqalar) yangi tartib amalga kiritilib, fuqarolarning ushbu xizmatdan foydalanishi qiyinlashadi. 

Qonun hujjatlariga eski milliy haydovchilik guvohnomasini yangi namunadagi guvohnomaga eski namunadagi milliy haydovchilik guvohnomasi va shaxsni tasdiqlovchi hujjatdan boshqa qo‘shimcha hujjatlar talab qilishga yo‘l qo‘ymagan holda almashtirishning amaldagi tartibi saqlab qolinishini nazarda tutuvchi o‘zgartirish kiritish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-mayga qadar

II. 

O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi

4.

Bolalarni davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilish.

1. Ma’lumotlarni tekshirish mexanizmi avvaldan mavjud bo‘lmaganligi tufayli axborot tizimida saqlanayotgan arizalarda xatolar mavjudligi bolalarni davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilishda navbatlar buzilishiga olib kelmoqda.

1. Davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilish bo‘yicha arizalarni xatlovdan o‘tkazish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-avgustga qadar

2. Maktabgacha ta’lim muassasalari haqidagi ma’lumotlarga o‘zgartirish kiritish imkoniyati mavjudligi navbatlar shakllanishida aralashvlarga olib kelishi mumkin.

2. Axborot tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni himoyalash va mustahkamlash uchun “blokcheyn” texnologiyalarini joriy etish. 

2020-yil
 1-sentabrga qadar

5.

3. Alohida toifadagi shaxslarga qonun hujjatlarida nazarda tutilgan imtiyozlar fuqarolarning maktabgacha ta’limdan foydalanish imkoniyatida teng huquqlilikni cheklamoqda. 

3. Qonun hujjatlariga davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilishdagi imtiyozlarning sezilarli qisqartirilishini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish.

2020-yil
 1-iyulga qadar

III. 

O‘zbekiston Respublikasi Qurilish vazirligi

6.

1. Bino va inshootning tashqi ko‘rinishini o‘zgartirishni kelishish.

2. Obyektni qayta ixtisoslashtirish va rekonstruksiya qilish uchun ruxsatnoma berish.

3. Qurilish-montaj ishlari boshlanganligi haqida xabar berish. 

4. Turar joyni noturar joy toifasiga o‘tkazishga ruxsatnoma berish. 

5. Loyiha-smeta hujjatlarini kelishish hamda obyektning zilzilaga bardoshliligi va yong‘in xavfsizligi bo‘yicha ekspertizadan o‘tkazish. 

6. Yakka tartibda uy-joy qurishga (rekonstruksiya qilishga) ruxsatnoma berish. 

7. Arxitektura-shaharsozlik hujjatlarini ishlab chiqish faoliyatini litsenziyalash. 

8. Qurilishda ekspertiza tashkilotlari akkreditatsiyasi. 

9. Arxitektura-rejalashtirish topshirig‘ini ishlab chiqish.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun mas’ul xodimlarning moddiy-texnik ta’minoti yetarli darajada amalga oshirilmayapti va bu holat davlat xizmatlari taqdim etilishiga salbiy ta’sir ko‘rsatmoqda.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun mas’ul xodimlarni lozim darajadagi moddiy-texnik baza bilan ta’minlash.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2021-yil
 1-yanvarga qadar

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2021-yil
 1-yanvarga qadar

3. Mavjud ma’lumotlar raqamlashtirilmagan.

3. Mavjud ma’lumotlarni raqamlashtirish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar — 50 foiz;

2021-yil
 1-aprelga qadar — 100 foiz

4. Viloyat miqyosidagi hududiy qurilish boshqarmalarining ish yuklamasi ko‘pligi bino va inshoot tashqi ko‘rinishini o‘zgartirishni kelishishda davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonining cho‘zilib ketishiga asosiy sabab bo‘lmoqda.

4. Bino va inshoot tashqi ko‘rinishini o‘zgartirishni kelishish vakolatini hududiy boshqarmalardan tuman qurilish bo‘limlariga berish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2021-yil
 1-yanvarga qadar

IV. 

O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi

7.

1. Tibbiy faoliyatni litsenziyalash. 

2. Farmatsevtika faoliyatini litsenziyalash. 

3. Dori vositalari va tibbiy buyumlarni chakana realizatsiya qilishni litsenziyalash

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

V. 

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi 

8.

O‘rta maxsus va o‘rta ta’lim to‘g‘risidagi hujjat nostrifikatsiyasi.

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

9.

Nodavlat ta’lim muassasalarining chet tillarni o‘rgatish faoliyatini litsenziyalash.

Ta’limni litsenziyalash sohasida xizmatlar ko‘rsatish Xalq ta’limi vazirligi faoliyati ixtisosligiga mos kelmaydi.

Nodavlat ta’lim muassasalarining chet tillarni o‘rgatish faoliyatini litsenziyalash bo‘yicha vakolatni Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasiga o‘tkazish.

— 

2020-yil
 1-martga qadar

VI. 

O‘zbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi

10.

1. Haq to‘lanadigan jamoat ishlariga jalb qilish uchun ariza. 

2. Fuqaroni ishsiz sifatida ro‘yxatga olish. 

3. Ishsizlik nafaqasini tayinlash. 

Xizmat o‘ziga xosligi sabab mas’ul organ xodimi bilan bevosita muloqot talab etilmoqda, bu esa ushbu xizmatni “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha ko‘rsatishga imkon bermayapti.

Xizmatni Davlat xizmatlari markazlari orqali ko‘rsatish tartibini bekor qilish va axborot tizimini ishlab chiqish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-mayga qadar

VII. 

O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

11.

1. O‘z tarmog‘ini yaratish huquqisiz ma’lumotlarni uzatish tarmoqlari orqali provayder xizmatlari ko‘rsatishga litsenziya. 

2. Telekommunikatsiya tarmoqlarini loyihalashtirishga litsenziya. 

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablg‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

VIII. 

O‘zbekiston Respublikasi Jismoniy tarbiya va sport vazirligi

12.

Sport inshooti pasportini berish. 

1. Ma’muriy reglament qabul qilinishi zarur. 

1. Ma’muriy reglament tasdiqlanishi uchun tegishli choralar ko‘rish. 

— 

2020-yil
 1-aprelga qadar

2. Normativ-huquqiy hujjat qabul qilinmaganligi sababli mavjud axborot tizimlari integratsiya qilinmagan. 

2. Axborot tizimlari integratsiyasini yakunlash. 

— 

2020-yil
 1-iyunga qadar

IX. 

O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi

13.

Moddiy madaniy merosning ko‘chmas mulk obyektlarini asrashga doir faoliyatni litsenziyalash. 

Axborot tizimini integratsiya qilish ishlari yakunlanmagan. 

Integratsiya ishlarini to‘liq yakunlash. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-fevralga qadar

X. 

O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi 

14.

Tug‘ilganlik haqidagi tibbiy ma’lumotnoma, bolani davlat maktabgacha ta’lim muassasasiga qabul qilish, yashash joyi bo‘yicha ro‘yxatga olish, poliklinikaga hisobga qo‘yish. 

Aholiga qulaylik yaratish maqsadida o‘zaro bog‘liq davlat xizmatlarini kompleks tarzda ko‘rsatish zarur. 

Toshkent shahri va respublikaning boshqa viloyatlarida bola tug‘ilishi bilan bog‘liq kompozit davlat xizmatlarini bosqichma-bosqich joriy etish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-iyuldan boshlab

XI. 

O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi

15.

Fuqarolarning nomida turar joy mavjud yoki yo‘qligi haqida ma’lumotnoma.

1. Ma’lumotnomani berish muddatlari normativ-huquqiy hujjat bilan aniq belgilanmagan.

1. Qonun hujjatlariga fuqarolarning nomida turar joy mavjud yoki yo‘qligi haqida ma’lumotnomani berish muddatlarini belgilash va ushbu davlat xizmatini Davlat xizmatlari markazlari va Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali ko‘rsatish tartibini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish. 

2020-yil
 1-iyulga qadar

2. Davlat organlari tomonidan fuqarolardan nomida turar joy mavjud yoki yo‘qligi haqida ma’lumotnomaning talab qilinishi ularga noqulayliklar tug‘dirmoqda. Shuningdek, xizmatning narxi ham norozilik keltirib chiqarmoqda, chunki avval mazkur xizmat bepul bo‘lgan.

2. Davlat organlari tomonidan fuqarolardan nomida turar joy mavjud yoki yo‘qligi haqida ma’lumotnoma talab qilinishini idoralararo elektron hamkorlikni yo‘lga qo‘yish hisobiga bekor qilish. 

— 

16.

Qurilishi tugallangan obyektlarni foydalanishga qabul qilish.

Bugungi kunda, obyektlarni foydalanishga qabul qilish dalolatnomasi va ko‘chmas mulk davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganligi to‘g‘risidagi reyestrdan ko‘chirma bir vaqtda taqdim etilmoqda. Bunda, fuqarolar kadastr pasportini olish uchun Davlat xizmatlari markazlariga alohida murojaat qilishmoqda, holbuki, mazkur hujjatni yuqorida qayd etilgan hujjatlar bilan bir vaqtda olish imkoni ham mavjud.

Kadastr pasporti, obyektni foydalanishga qabul qilish dalolatnomasi, ko‘chmas mulk davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganligi to‘g‘risidagi reyestrdan ko‘chirmani Davlat xizmatlari markazlari va Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga murojaat qilish orqali bir vaqtda olishni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Hukumatga kiritish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar


2020-yil
 1-iyulga qadar

17.

Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish. 

To‘lov undirish mexanizmi qonun hujjatlari bilan tartibga solinmagan. 

Qonun hujjatlariga to‘lovlarni Yagona billing tizimi orqali undirish mexanizmini aniqlashtirishni nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-iyulga qadar

18.

Ipotekani davlat ro‘yxatidan o‘tkazish. 

Tijorat banklari va kadastr organlari o‘rtasida aloqa lozim darajada yo‘lga qo‘yilmagan. 

Qonun hujjatlariga ipotekani davlat ro‘yxatidan o‘tkazishning tijorat banklari va notarial idoralar o‘rtasida idoralararo aloqa o‘rnatish hisobiga soddalashtirilgan tartibini joriy etilishini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish

— 

19.

1. Bino yoki inshoot (turar joy) ijara shartnomasini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish. 

2. Bino yoki inshoot (noturar joy) ijara shartnomasini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish.

1. Axborot tizimini takomillashtirish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish talab etiladi. 

1. Axborot tizimini takomillashtirish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

2. Tizimda texnik kamchiliklar bo‘lganligi sababli yuridik shaxslarda davlat xizmati ko‘rsatilganligi uchun to‘lovni amalga oshirish imkoni yo‘q. 

2. Axborot tizimini Yagona billing tizimiga integratsiya qilishni inobatga olgan holda takomillashtirish. 

20.

O‘zganing yer uchastkasidan cheklangan tarzda foydalanish huquqi (servitut) to‘g‘risidagi kelishuvni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish.

Axborot tizimini takomillashtirish hamda davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish lozim. 

Axborot tizimini takomillashtirish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

21.

Fuqarolarga turar joy maydoni bo‘yicha ma’lumonoma berish.

Davlat organlari tomonidan fuqarolardan turar joy maydoni bo‘yicha ma’lumotnomaning talab etilishi ularga noqulaylik yaratmoqda.

Davlat organlari tomonidan fuqarolardan turar joy maydoni bo‘yicha ma’lumotnoma talab qilinishi tartibini idoralararo, shu jumladan elektron hamkorlikni yo‘lga qo‘yish hisobiga bekor qilish. 

— 

2020-yil
 1-iyulga qadar

22.

Kadastr ishini tayyorlash va ko‘chmas mulk obyektlariga kadastr pasportini rasmiylashtirish.

1. Mazkur xizmatni ko‘rsatish tartibi qonun hujjatlariga kiritilgan so‘nggi o‘zgartirishlar bilan muvofiqlashtirilmagan. 

1. Kadastr pasportini tayyorlashning ma’muriy reglamentini ishlab chiqish va Hukumatga kiritish, bunda ushbu davlat xizmatini Davlat xizmatlari markazlari va Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali ko‘rsatish tartibi, shuningdek, qonun hujjatlaridagi so‘nggi o‘zgartirishlani inobatga olish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-iyulga qadar

2. Tizimda texnik kamchiliklar bo‘lganligi sababli yuridik shaxslarda davlat xizmati ko‘rsatilganligi uchun to‘lovni amalga oshirish imkoni yo‘q. 

2. Axborot tizimini Yagona billing tizimiga integratsiya qilishni inobatga olgan holda takomillashtirish. 

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XII. 

O‘zbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi

23.

Suvdan maxsus foydalanish yoki suvni maxsus iste’mol qilish uchun ruxsatnoma berish.

1. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

1. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

24.

2. Mavjud ma’lumotlar raqamlashtirilmagan.

2. Mavjud ma’lumotlarni raqamlashtirish. 

2020-yil
 1-iyulga qadar — 50 foiz;

2021-yil
 1-yanvarga qadar — 100 foiz;

25.

O‘simlik dunyosi obyektlaridan maxsus foydalanishga ruxsatnoma.

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

26.

1. Qizil kitobga kiritilmagan yovvoyi o‘simliklarni olib kirish va olib chiqishga ruxsatnoma.

2. Qizil kitobga kiritilmagan yovvoyi hayvonlar hamda ularning zoologiya kolleksiyalari, o‘ljalar, tulumlarni olib kirish va olib chiqishga ruxsatnoma.

3. Qizil kitobga kiritilmagan yovvoyi hayvonlar saqlanadigan va urchitiladigan pitomniklarni hamda zoologiya kolleksiyalarini hisobga qo‘yish.

4. Ozonni buzuvchi moddalarni olib kirish va olib chiqishga ruxsatnoma berish.

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XIII. 

O‘zbekiston Respublikasi Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi

27.

Yer osti suvlariga quduqlarni burg‘ulash uchun ruxsatnoma. 

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XIV. 

O‘zbekiston Respublikasi Veterinariya va chorvachilikni rivojlantirish davlat qo‘mitasi

28.

Veterinariya faoliyatini litsenziyalash. 

1. Davlat xizmatlari markazlarida ushbu xizmat vaqtinchalik reglament asosida ko‘rsatilmoqda. 

1. Ma’muriy reglamentni ishlab chiqish va Hukumatga kiritish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-aprelga qadar

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XV. 

O‘zbekiston Respublikasi Turizmni rivojlantirish davlat qo‘mitasi

29.

Turizm faoliyatini litsenziyalash. 

1. Xizmat vaqtinchalik reglament asosida ko‘rsatilmoqda. 

1. Ma’muriy reglamentni ishlab chiqish va Hukumatga kiritish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-aprelga qadar

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XVI. 

Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi

30.

1. Avtomototransport vositalari haydovchilarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularni malakasini oshirish bo‘yicha nodavlat ta’lim xizmatlari ko‘rsatish faoliyatini litsenziyalash.

2. O‘rta maxsus, kasb-hunar, oliy ta’lim to‘g‘risidagi hujjat nostrifikatsiyasi. 

3. Nodavlat ta’lim xizmatlari ko‘rsatish faoliyatini litsenziyalash. 

1. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

1. Nodavlat ta’lim muassasalarining chet tillarni o‘rgatish faoliyatini litsenziyalashni ham inobatga oluvchi axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablalar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-oktabrga qadar

31.

2. Mavjud ma’lumotlar raqamlashtirilmagan.

2. Mavjud ma’lumotlarni raqamlashtirish. 

2020-yil
 1-sentabrga qadar — 50 foiz;

2021-yil
 1-aprelga qadar — 100 foiz

32.

3. Ta’lim to‘g‘risidagi hujjatlar tan olinishi uchun yig‘imlar miqdorlari tabaqalashtirilmagan. 

3. Xorijiy ta’lim muassasalarida olingan o‘rta maxsus ta’lim to‘g‘risidagi hujjatlarni tan olishda undiriladigan yig‘im miqdorini kamaytirish. 

2020-yil
 1-iyunga qadar

33.

4. Ta’lim xizmatlarining ayrim turlarini litsenziyalash mexanizmlarini qayta ko‘rib chiqish lozim. 

4. Normativ-huquqiy hujjatlarni nodavlat ta’lim xizmatlarining ayrim turlarini litsenziyalash mexanizmlarini tartibga solish jihatidan qayta ko‘rib chiqish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-oktabrga qadar

XVII. 

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi huzuridagi Tashqi mehnat migratsiyasi agentligi

34.

O‘zbekiston Respublikasiga xorijdan ishchi kuchini jalb qilish uchun ruxsatnomalar berish (uzaytirish). 

1. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

1. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

2. Mavjud ma’lumotlar raqamlashtirilmagan.

2. Mavjud ma’lumotlarni raqamlashtirish. 

2020-yil
 1-sentabrga qadar — 50 foiz;

2021-yil
 1-aprelga qadar — 100 foiz

35.

Chet el fuqarolariga O‘zbekiston Respublikasi hududida ishlash huquqini beradigan tasdiqnomalarni berish (uzaytirish).

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XVIII. 

O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi budjetdan tashqari Pensiya jamg‘armasi 

36.

1. Farzand tug‘ilganda bir marotabalik nafaqa. 

2. Dafn marosimi uchun nafaqa. 

3. Fuqaro pensiya oluvchilar ro‘yxatida mavjudligi haqida ma’lumotnoma. 

4. Pensiya miqdori to‘g‘risida ma’lumotnoma. 

Ma’muriy reglamentlar qabul qilinishi zarur. 

Belgilangan tartibda ma’muriy reglamentlarni qabul qilish choralarini ko‘rish. 

— 

2020-yil
 1-aprelga qadar

XIX. 

O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi Davlat asillik darajasini belgilash palatasi 

37.

1. Qimmatbaho metallar va qimmatbaho toshlar bilan ishlashga ro‘yxatdan o‘tkazish guvohnomasi. 

2. Zargarlik buyumlari, qimmatbaho metallar va qimmatbaho toshlardan yasalgan boshqa buyumlar bilan savdo qilishga ro‘yxatdan o‘tkazish guvohnomasi. 

3. Qimmatbaho metallar va qimmatbaho toshlardan zargarlik va boshqa buyumlar ishlab chiqarish uchun litsenziya. 

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XX. 

Mahalliy davlat hokimiyati organlari

38.

O‘rmon fondiga kirmaydigan daraxt va butalarni kesishga ruxsatnoma berish. 

Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2021-yil
 1-yanvarga qadar

XXI. 

Hududiy elektr tarmoqlari korxonalari

39.

1. Elektr ta’minoti tizimiga texnik shartlarni olish.

2. 20 kVt dan yuqori bo‘lgan elektr ta’minoti tizimiga texnik shartlarni olish.

3. Elektr ta’minoti loyihasini kelishish.

4. Elektr qurilmalarini ishga tushirish uchun dalolatnoma berish.

5. Elektr ta’minoti shartnomasini tuzish.

6. Elektr hisoblagichini o‘rnatish. 

7. Elektr hisoblagichini yechish. 

8. Elektr hisoblagichini qiyoslash. 

1. Kadrlar qo‘nimsizligi tufayli davlat xizmati ko‘rsatish uchun mas’ul etib biriktirilgan xodimlar haqidagi ma’lumot o‘z vaqtida yangilanmayapti.

1. Davlat xizmatlarini ko‘rsatish uchun xodimlarni mas’ul qilib biriktirish. 

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-martga qadar

40.

2. Xodimlar mas’uliyatsizligi va elektron tizimda ishlash ko‘nikmasiga ega emasligi sababli ijro muddatlari buzilmoqda.

2. Mas’ul xodimlar uchun elektron axborot tizimlari bilan ishlash ko‘nikmalarini oshirish bo‘yicha o‘quv kurslarini tashkil etish. Xodimning shaxsiy javobgarligini oshirish. 

Doimiy ravishda

41.

3. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

3. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar

42.

4. Elektr tizimlarining eng yaqin tarmoqlari to‘g‘risida ma’lumotlarning yo‘qligi tadbirkorlik subyektlarining noroziligiga sabab bo‘ladi. 

4. Yagona interaktiv davlat xizmatlari portalida transformator nuqtalarining manzillari haqida ma’lumotlarni joylashtirish. 

2020-yil
 1-sentabrga qadar

XXII. 

Hududiy gaz ta’minoti korxonasi

43.

1. Gaz tarmoqlariga ulanish uchun texnik shartlarni olish.

2. Gaz ta’minoti shartnomasini tuzish. 

3. Gaz ta’minoti loyihasini kelishish.

4. Gaz hisoblagich uskunasini plombalash.

5. Gaz hisoblagichini o‘rnatish. 

6. Gaz hisoblagichini yechish. 

7. Gaz hisoblagichini qiyoslash

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlar uchun yetarli moddiy-texnik baza mavjud emas.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlarni yetarli moddiy-texnik baza bilan ta’minlash.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil
 1-martga qadar

44.

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar

45.

3. Amaldagi ma’muriy reglamentda nazarda tutilgan mablag‘larni taqsimlash tartibi ta’minotchi korxonalar tomonidan sifatli xizmat ko‘rsatishga to‘sqinlik qilmoqda. 

3. Qonun hujjatlariga ta’minotchi korxonalarga yo‘naltiriladigan mablag‘lar miqdorini, shu jumladan metrologik xizmatga yo‘naltiriladigan mablag‘larni qisqartirish hisobiga oshirish maqsadida ushbu xizmatni taqdim etish uchun undiriladigan mablag‘lar taqsimlanishini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritsh. 

— 

2020-yil
 1-aprelga qadar

XXIII. 

Issiqlik ta’minoti korxonasi

46.

1. Issiq suv hisoblagichini o‘rnatish. 

2. Issiq suv hisoblagichini yechish. 

3. Issiq suv hisoblagichini qiyoslash. 

4. Issiqlik tizimiga texnik shartlarni olish.

5. Issiqlik tizimini ishga tushirishga ruxsatnoma. 

6. Issiqlik tizimini plombalash va shartnoma tuzish.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlar uchun yetarli moddiy-texnik baza mavjud emas.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlarni yetarli moddiy-texnik baza bilan ta’minlash.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil 

1-oktabrga qadar

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish.

2020-yil
 1-sentabrga qadar

3. Amaldagi ma’muriy reglamentda nazarda tutilgan mablag‘larni taqsimlash tartibi ta’minotchi korxonalar tomonidan sifatli xizmat ko‘rsatishga to‘sqinlik qilmoqda. 

3. Qonun hujjatlariga ushbu xizmatni taqdim etish uchun undiriladigan mablag‘larning barcha xarajatlar qoplanishini hisobga olgan holda taqsimlanishini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish. 

— 

2020-yil
 1-aprelga qadar

XXIV. 

Suv ta’minoti korxonalari

47.

1. Suv ta’minoti va suv chiqarish tizimiga texnik shartlarni olish.

2. Suv ta’minoti va suv chiqarish tizimi loyihasini kelishish.

3. Ichimlik suv hisoblagichini plombalash va shartnomani tuzish.

4. Ichimlik suv hisoblagichini o‘rnatish. 

5. Ichimlik suv hisoblagichini yechish. 

6. Ichimlik suv hisoblagichini qiyoslash. 

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlar uchun yetarli moddiy-texnik baza mavjud emas.

1. Davlat xizmatlari ko‘rsatishga mas’ul xodimlarni yetarli moddiy-texnik baza bilan ta’minlash.

Budjetdan tashqari mablag‘lar, grant va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablag‘lar

2020-yil 

1-oktabrga qadar

48.

2. Axborot tizimi mavjud bo‘lmaganligi sababli integratsiya qilinmagan.

2. Axborot tizimini ishlab chiqish va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimi bilan integratsiya qilish

2020-yil
 1-sentabrga qadar

49.

3. Amaldagi ma’muriy reglamentda nazarda tutilgan mablag‘larni taqsimlash tartibi ta’minotchi korxonalar tomonidan sifatli xizmat ko‘rsatishga to‘sqinlik qilmoqda. 

3. Qonun hujjatlariga ta’minotchi korxonalarga yo‘naltiriladigan mablag‘lar miqdorini, shu jumladan metrologik xizmatga yo‘naltiriladigan mablag‘larni qisqartirish hisobiga oshirish maqsadida ushbu xizmatni taqdim etish uchun undiriladigan mablag‘lar taqsimlanishini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish. 


2020-yil
 1-aprelga qadar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 31-yanvardagi PF-5930-son Farmoniga
 
4-ILOVA 

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga kiritilayotgan o‘zgartirishlar

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2015-yil 15-maydagi “Xususiy mulk, kichik biznes va xususiy tadbirkorlikni ishonchli himoya qilishni ta’minlash, ularni jadal rivojlantirish yo‘lidagi to‘siqlarni bartaraf etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-4725-son Farmonining 8-bandi quyidagi tahrirda bayon etilsin: 

“8. Belgilansinki:

tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish uchun davlat boji sifatida olinadigan barcha mablag‘lar hamda Davlat xizmatlari markazlari va ularning filiallari orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari uchun to‘lanadigan davlat bojlari, yig‘imlar va barcha turdagi to‘lovlar summasining 20 foizi miqdoridagi mablag‘lar;

ariza beruvchilarning O‘zbekiston Respublikasi Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali mustaqil ravishda yo‘naltirilgan murojaatlariga asosan ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari uchun to‘lanadigan davlat bojlari, yig‘imlar va barcha turdagi to‘lovlar summasining 10 foizi miqdoridagi mablag‘lar O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligining budjetdan tashqari jamg‘armasi shaxsiy hisobvarag‘iga o‘tkaziladi”.

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 1-fevraldagi “Tadbirkorlik subyektlariga davlat xizmatlarini ko‘rsatish mexanizmlarini takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PQ-2750-son qarorining 11-bandi o‘z kuchini yo‘qotgan deb topilsin.

3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 29-avgustdagi “Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasida loyiha boshqaruvi tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-3245-son qarorining 13-bandida

a) to‘rtinchi xatboshi chiqarib tashlansin;

b) beshinchi xatboshi to‘rtinchi xatboshi deb hisoblansin.

   Oldingi tahrirga qarang.

   (4-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-son Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)

5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 21-maydagi “Elektron hukumat” tizimi doirasida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasidagi loyihalarni ishlab chiqish va amalga oshirish sifatini yaxshilash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4328-son qarorida

a) 3-bandning to‘rtinchi xatboshisi quyidagi tahrirda bayon etilsin:

“ariza beruvchilarning YIDXP orqali mustaqil ravishda yo‘naltirilgan murojaatlariga asosan ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari uchun to‘lanadigan davlat bojlari, yig‘imlar va barcha turdagi to‘lovlar summasining 10 foizi miqdoridagi mablag‘lar, shuningdek, YIDXP orqali ko‘rsatiladigan davlat xizmatlaridan tashqari, Yagona billing tizimi orqali davlat xizmatlari ko‘rsatilganligi uchun to‘langan davlat bojlari va boshqa to‘lovlar summasining 0,5 foizi miqdoridagi mablag‘lar Markazning vakolatli bankdagi maxsus hisob raqamiga o‘tkaziladi;”;

   Oldingi tahrirga qarang.

   (5-bandning “b” kichik bandi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 15-dekabrdagi PF-34-sonli Farmoniga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 16.12.2021-y., 06/21/34/1164-son)

 

   (Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 01.02.2020-y., 06/20/5930/0105-son; 17.03.2021-y., 06/21/6188/0216-son; Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.04.2021-y., 06/21/6218/0398-son; 17.07.2021-y., 06/21/6263/0685-son; 24.07.2021-y., 06/21/6268/0700-son, 16.12.2021-y., 06/21/34/1164-son, 30.12.2021-y., 06/21/45/1228-son, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son, 21.04.2022-y., 06/22/113/0330-son; 02.02.2023-y., 06/23/16/0067-son)


     Noyabr     
DuSeChPaJuShYa
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Obuna bo'lish

Obuna bo'lish bepul
Veb-saytimiz faoliyatini baholang